Вхід

Теекана РТБ

Рівне вечірнє

В ході першого етапу реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації на Рівненщині неждано-негадано "випливла" доволі дивна, на наш погляд, справа. З'ясувалося, що ще у 2009 році тодішнім начальником обласного управління юстиції Степаном Данилюком було видано  накази про анулювання свідоцтв про державну реєстрацію одразу трьох районних газет. Мова йде про "Сарненські новини", гощанський "Рідний край" та радивилівський "Прапор перемоги". По великому рахунку такий документ позбавляв права редакцій газет з майже 70-річною історією виходити у світ. З тексту наказів видно, що підставою для їх появи стала, ніби-то, відсутність в управління юстиції контрольних примірників періодичних видань. Отож чиновники від юриспруденції вирішили: раз не знайшли таких контрольних примірників - значить редакції припинили випуск газет. І ні сам Степан Данилюк, який сміливо поставив свій підпис та гербову печатку під цими наказами, ні його численні підлеглі не спромоглися поцікавитися: а що ж насправді робиться у Сарнах, Гощі та Радивилові? Насправді всі три газети, як виходили, так і продовжували виходити друком у поліграфічних підприємствах, а листоноші регулярно доставляли ці видання їх передплатникам.

Так тривало майже 7 років. Ніхто з чиновників управління юстиції не ставив вимоги перед керівниками редакцій повернути реєстратору анульовані свідоцтва. Ніхто з них упродовж цих років не повідомив керівників редакцій про те, що реєстраційні документи втратили чинність. Натомість спромоглися надіслати листи  лише головам Сарненської, Гощанської та Радивилівської районних рад, які є одними із співзасновників друкованих видань. І якби не початок процесу роздержавлення, ця доволі дивна історія продовжувалася і далі: в управлінні юстиції вважали б, що газети припинили своє існування, а редакційні колективи й надалі працювали б над створенням чергових газетних номерів.

Крапку у цій дивній і зовсім незрозумілій справі поставив днями Рівненський окружних адміністративний суд. Своїми рішеннями від 1 та 10 червня він визнав безпідставними, а значить і недійсними зазначені вище накази управління юстиції. Таким чином газети "Сарненські новини", "Рідний край" та "Прапор перемоги" знову мають відповідні реєстраційні документи і внесені до Державного реєстру друкованих видань України.

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

An Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image Slideshow 
bulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbullet
spinner
Ukrainian (UA)

Опитування

Які з місцевих телеканалів ви дивитесь найчастіше?
 

Опитування

Яким з місцевих ЗМІ ви довіряєте найбільше?
 

Опитування

Новини якого з місцевих телеканалів на вашу думку є найбільш актуальними та об'єктивними?
 

Форум останні

No posts to display.